beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av beckaasblogg - 16 oktober 2011 16:13

Hej !


Sanna här, jag har precis gjort klart rebeckas nya design. Blev nöjd hoppas hon också blir det !


Kolla in min blogg http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/


Kram!

Av beckaasblogg - 16 oktober 2011 15:12


 

  filmade inte mig, men jag fick iaf 2 ner i grunden :/ men annar är jag nöjd, han hoppade jätte fint !

/becka

Av beckaasblogg - 15 oktober 2011 19:23

blev inte så mycket, men sjuukt fina saker ! 

btw, kom precis hem från stallet, red ut med mamma som red på brava !

och putsade och fixade med bilbo för imorgon blir de upp tidigt och tääävla !! <3


men nu kommer lite bilder på sakerna jag köpte !

  sjukt skön, fin och enkel långarmad tröja från lind3x 299 kr !

    tväääär skön snygg och inne mössa från TARA, 399 kr !

   örhängen från glitter-.- haha men jag orkade inte köpa märkesörhängen men dom kostade 50, värsta bra köpen !

OCH TARA ÄR MIN ABSOLUTA FAVORIT AFÄR ! 

lätt de  snyggaste kläderna och helt i min stil ! LOVE TO TARA

       och sen några andra bilder på köpet !

       /becka

Av beckaasblogg - 15 oktober 2011 10:55

drar och shoppar i kungsmässan lite... eller vet inte om de blir så mycket shopping, men något kanske de blir, kommer iaf bli nice!

clara kvalar till GP-ponnyn idag, så vi får hålla alla tummar som går ! 

efter kungsbacka ska jag till stallet, så de blir en nice dag,

men vi hörs mer sen /becka   haha, oseriiös bild !

Av beckaasblogg - 15 oktober 2011 09:24

  i know man !

/becka

Av beckaasblogg - 14 oktober 2011 16:38

är sjuuuuukt trött, sov typ 2 timmar eller ngt idag, fyyy, de började med att jag inte kunde somna, och så typ låg jag där till 20 i 1 och så får jag ett sms från Lisa som bilade till hollad mot karatetävlingen, såhär stog de.... 


 

drar till stallet nu


/becka

Av beckaasblogg - 14 oktober 2011 09:50

sitter i skolan !  hahha normala ?!?!?

/becka

Av beckaasblogg - 13 oktober 2011 20:25

  såååå snygga alla tre !!!!!! :ooooooo<3

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards