beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av beckaasblogg - 4 oktober 2011 15:51

nu kommer lite bloggar som jag tycker är roliga att läsa, eftersom dom skriver om sånt man VILL läsa, de är ju typ svårt att hitta ngn blogg som man tycker passar sig själv......

men detta är några, dom flesta är mina kompisar men bloggarna är ändå jätte bra !

http://nellieberntsson.se/


http://irreterandeflugor.blogg.se/

http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/

http://linnsamuelsson.bloggplatsen.se/ 

http://nellsilander.blogg.se/

 finns många mer, fast dom orkar jag inte länka.....



men iaf, idag har det varit en helt vanlig dag typ, vart i skolan och snart drar jag till stallet men först ska jag äta KANELBULLAR ! för att de är ju kanelbullens dag idag ju !! 

så käka så mycket kanelbullar ni kan ! 

hade tänkt baka de först, men mamma köper efter jobbet förhoppningsvis.....



imorgon blir de inget stall, carina och sara tar honom, och på torsdag är de träning för tedd !!! om han inte fortfarande är sjuk som jag hoppaaaaas att han inte är, är verkligen sugen på att träna för honom!


Det blir nog att kanske vara med Albin och kanske någon mer imorgon, inte bestämmt än...

   tänkte ha denna headern innan jag fick den fina headern av sanna, men jag är skit nöjd med den jag har ! såååå tjadå, hörs!

/becka



Av beckaasblogg - 4 oktober 2011 06:53

Jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun 
men ögonen säger en del och jag vet vad du tänker 
jag känner mig feg att jag väljer o kämpa är fel 
även om jag trodde att jag givit dig allt SÅ 
kommer du med tiden trycka ner mig lite mer 
kräva lite mer av mig och även om jag ger dig det 
så kommer du ser ner på mig för kärleken är ett spel för dig

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas men den ända gången du är nöjd är

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

Uh-uh, uh-uh, uh-uh

Jag var fast på botten men kämpade upp 
Tills jag nådde ytan och hämtade luft 
Och jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer 
Även om jag gjorde rätt, ja då hittade du fel 
Även om jag borde ha sett det så tittade du ner 
O du log, du var lugn, du var glad, du var lättsam 
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad 
Men min mun ville ha dina läppar

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas men den ända gången du är nöjd är

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

Naaa, uh-uh, woaa, uh-uh, woaa, uh-uh, woaaa

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

När jag går ner 
Ber du om mer

Read more: http://artists.letssingit.com/norlie-and-kkv-lyrics-nar-jag-gar-ner-npd4kdw#ixzz1ZmmiEGoO 
LetsSingIt - Your favorite Music Community 
Jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun 
men ögonen säger en del och jag vet vad du tänker 
jag känner mig feg att jag väljer o kämpa är fel 
även om jag trodde att jag givit dig allt SÅ 
kommer du med tiden trycka ner mig lite mer 
kräva lite mer av mig och även om jag ger dig det 
så kommer du ser ner på mig för kärleken är ett spel för dig

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas men den ända gången du är nöjd är

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

Uh-uh, uh-uh, uh-uh

Jag var fast på botten men kämpade upp 
Tills jag nådde ytan och hämtade luft 
Och jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer 
Även om jag gjorde rätt, ja då hittade du fel 
Även om jag borde ha sett det så tittade du ner 
O du log, du var lugn, du var glad, du var lättsam 
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad 
Men min mun ville ha dina läppar

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas 
Jag kämpar, sliter, svettas men den ända gången du är nöjd är

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

Naaa, uh-uh, woaa, uh-uh, woaa, uh-uh, woaaa

Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Jag går ner för dig 
Jag kan göra att 
Snälla se på mig 
För jag vill ha din hand 
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bo-rt

Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om me-r, så ber du alltid om mer 
Nä-r jag går ner 
när jag går ner, när jag går ner 
Be-r du om mer, så ber du alltid om mer

När jag går ner 
Ber du om mer


Lät hon in, lät hon ta
Lät mig tro, vad hon än sa
Jag lät det gå, svävade på moln
Tills hon slet mig i stycken och spottade på mina sår

Men ser det ut som om jag sörjer dig
Mer som om jag höjer dig
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Jag gråter bara i regnet
Super stolt som vill veta vad jag tänker
Baby om det ändå var så enkelt
Varför vill du stå med mig i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet 

Jag och allt, allt jag kan ge 
Vill ej ha mer det är så dem e 
Men ta mig stark det e så jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser de ut som jag lackar nej mer som om jag tackar dej
För jag kommer aldrig mer behöva vara svag

Jag gråter bara i regnet
Superstolt som vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Varför vill du stå med mig i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet..

/becka

Av beckaasblogg - 3 oktober 2011 20:39

sitter helt utmattad, än, haha kom hem för en timma sen sedan jag sprang och är ändå helt sluut.... sitter här och försöker förstå mig på gimp, men de går ju inte såååådär bra, men ngn får visa mig i skolan imorogn....

/becka  

Av beckaasblogg - 3 oktober 2011 06:35

                      haha, inget att göra i väntan på lunchen och när alla andra tränade så jag tog lite onödiga kort :)

sen lunch

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(rebecka propmätt)

nu. femkamp, hann tyvärr inte ta några bilder när vi spelade, men andra som hade lite roligt......-.-           knashundar eller vad?!

sen ist för min extra lektion blev lilla bilbo klippt för första gången, och han va gryyyyymt snäll !!!

         jättejättejätte dåliga bilder, men kommer bättre om ni vill !

sen

S

T

R

E

S

S

!

packa in alla sakerna slänga in bilbo i boxen åka hem..

sen iväg direkt till mormor och avsluta dagen med en tvärgo middag....

   kanske inte dom bästa bilderna... men ändå..

/becka

Av beckaasblogg - 2 oktober 2011 16:34

Fult upp nu ena känner jag, är på väg hem från lägret till stallet och de ät ungefär 5 minuter kvar, sen ska vi lasta av och packa in sakerna på senast 10 minuter, sen är de full gas hem och göra sig iordning på 10 minuter och iväg till mormor i Stenungsund !Pust, men lägret gick i alla fall jätte bra, på femkampen kom vi lika, blev inga bilder från själva tävlingen, men imorgon kommer det andra roliga bilder, ni vet, kan ju inte lägga in från mobilen och jag rätt då stress för att sätta på datorn när vi kommer hem.. Men jag har iaf fått lära känna många goa människor som jag hoppas får träffa igen.Men nu är vi framme och måste skynda......../becka

Av beckaasblogg - 2 oktober 2011 12:03

Första träningen avklarad nu då, gick super bra !Idag va de mest hoppning, vi övade mest på svängar och lydnad, ni vet som är grunden i hoppningen :)Snart är dr lunch och sen femkamp, kommer nog ta lite bilder under de kampen, men nu har jag bara lite billder på världens vackraste häst, ska nog ta och borsta av honom nu, men ag bloggar mera sen, Btw, går inte att lägga upp bilderna från safari på mobilen förare bloggplatsen inte har ngn app..Lite komplicerat men.. Hörs later on :)/becka

Av beckaasblogg - 2 oktober 2011 09:45

Taggar för en heldag med roliga saker, mobilen fulladdad jag laddad och bilbo i toppform, kan de bli bättre !/becka

Av beckaasblogg - 1 oktober 2011 20:13

va ju på träningsläger idag... första dagen, tränaded privat för mickaela, de gick ju superbra förutom att han är så f*cking långhårig så att han typ svettades ihjäl och blev snabbt trött, haha men han blir inte seg utan bara piggare, men man känner på honom att han är trött ändå...

vi började med en förstahjälpen kurs, va faktisk kul att få veta vad man ska göra och så !

sen tränade en före mig och sen va de ju min tur då :)


och imorgon är de egentligen två träningar, men ska fråga mickaela om hon kan klippa bilbo den timman som vi egentligen skulle träna på så, de kanske bara blir en träning imorgon...

sen är det lunch och sen 5 kamp, ser fram imot dagen enormt, kommer säkert bli jätte kul, kommer nog ta lite bilder som kommer upp på bloggen senare i morgon, kanske inte kommer bli så mycket bilder på mig när jag rider eftersom min mamma är lite oteknisk, men kanske, ibland är mamma på go ;)

så då får vi hoppas att hon är de imorgon och vill ta lite kort, hon kommer dock inte vara där hela dagen, så lite bilder får jag nog ta själv oxå..... eller tror inte att hon kommer vara där hela tiden iaf.....


Det tog ett tag att åka hem däremot, va sjuuuukt mycket dimma, man såg tvääär lite kunde knappt köra, men nu är vi hemma iaf, haha hade nolifetime när vi åkte hem så va tvungen att ta kort på dimman så ni fick någon ny bild från idag iaf.... snäll jag är va ?

           inte alls bra kamera, va mycket dimmigare än de ser ut...

HAHAH

jontes kompisar oscar och johan sover här inatt, haha dom kommer mobba sönder mig, men jag får väll leva med de.... är inte hemma nu iaf, pust... dom är typ på subway och ska käka, men dom kommer nog hem snart ändå, aja, ja kommer nog överleva.

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards