beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av beckaasblogg - 19 oktober 2011 21:54

/becka

Av beckaasblogg - 19 oktober 2011 21:12

usch har vart en konstig dag, kommer inte skriva de här, men jag har inte kunnat blogga... just nu leker inte livet dom de brukade göra, men jag hoppas att vi hörs mer imorgon ...

/becka

Av beckaasblogg - 19 oktober 2011 06:42

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LUjn3RpkcKY

LÄÄTT DEN BÄSTA JULLÅTEN EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

/BECKA!!

Av beckaasblogg - 18 oktober 2011 16:33

det kommer alltid finnas personer som vill vara nån annan. Som inte nöjer sig med det dom har själva. Som apar efter andras ideèr & stil i hopp att ”detta blir nog bra”

sad but true.

Jag tror att dom riktiga vinnarna är dom som är sig själva hela vägen. Som inte skrattar åt nån annan FÖR nån annan. Utan hittar sin stil. Sin egen väg to become a star. Sen om det är att du är bra på att sjunga, sminka dig, skriva, prata eller bara vara en helt underbar person. DET är nyckeln till att lyckas.

Man lyckas ALDRIG att bara kopiera nån annan, för att sen glida runt på ett banan skal. Bara för man köper en vit ponny med svart man & svans..kommer man aldrig bli Linn Olsson. Bara för man köper samma kavaj som sin idol kommer man aldrig bli lika duktig. Bara för att du är ihop med mitt ex, kommer ni aldrig få det på samma sätt. Bara för att du är kompis med min ex bästa kompis, kommer ni aldrig få våra minnen. Man måste TA hela RESAN DIT.

Man måste ta skitsnacket, man måste ta kämpandet & man måste ta fighten. DÅ får man vinsten sen. VARJE dag ska ”äldre” tjejer & killar ”LILLA DU” med mig. Haha..oftast har jag presterat mer än häften av vad dom har gjort, så deras ”lilla du” skrattar jag åt. Man kan ”lilla du” med mig om det är personer som jag själv ser upp till, som ja ser har gjort nåt speciellt. Varse….”lilla du” mig hur mycket du vill! Men är du bara nån random som sitter bakom din data i knät & inte har gjort ens häften av det jag kämpat mej egenom. So shut up.

Annars blir man bara en random copy cat. Det COOLASTE jag vet är att vi e olika. Även om jag kanske ser ut som var & varannan fjortis på stan, så är ja endå mig själv. Det är inte många 99:or som har gjort den resan jag har gjort. Kanske på andra saker – men inte min resa. Man ska va olikam det är tuft om nåt. Att bli kär i den killen som INTE är skolan snyggaste, men som har DET!

Att den snyggaste killen SER den inte lika snygga tjejen, men hittar nåt annat. När den övercoola bruden är kompis med emo kompisen. När vi är olika.

Men BLI aldrig en copycat…..då har du fölorat – redan innnan du BÖRJAT…


kopierad från http://nellieberntsson.se/ men jag tycker att texten är gryymt bra, för i denna bloggen så försöker jag visa de, precis de som står i texten, jag bjuder på mig själv och försöker inte låssas vara ngn som jag inte är !

/becka

Av beckaasblogg - 18 oktober 2011 16:27

  svar kommer i VIDEOINLÄGG !!

/becka

Av beckaasblogg - 18 oktober 2011 16:07

blogg länkning på G NU! 

men FÖRST en tävling, och jag kommer att utse 3 vinnare... tävlingen går ut på att den som skriver den finaste texten till mig vinner, haha ganska lätt ? :)

så kommentera!

första priset är: länkning i bloggmenyn och så länkar jag äver din blogg på ngn annans så den sprids vidare !

andra priset: länkning 1 gång per dag i 2 veckor !

tredje priset: lägger ut en bild på och länkar bloggen speciellt !


och för er andra så länkar jag i ett inlägg för att ni är såå sjukt duktiga som kommenterar !

/becka  




Av beckaasblogg - 17 oktober 2011 16:51

hemma och sjuk nu.... men vi får hoppas att de blir bättre snart, har feber och ont i halsen, därför de inte blev så bra uppdatering idag... och internet hade typ damryck :S

så jag åkte till stallet och skritta barbacka med bara grimma, sjukt snäll va han ändå !

så tog vi lite bilder oxå !       /becka

Av beckaasblogg - 16 oktober 2011 18:02

 ny design som ni ser, gjord av http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/ gryymt fin tjej asså, jätte nöjd med designen, vad tycker ni?

btw, tänkte göra en ny omröstning, för förra omröstningen va ju om vad jag skulle blogga om, och då ville ni att jag skulle blogga om mig själv och hästarna, och jag gör mitt bästa för att uppnå de ! 

men mer info kommer i ett videoinlägg !

puss !  /becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards