beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av beckaasblogg - 10 oktober 2011 20:52

tänkte fixa designen lite, jag vet att jag gör de typ hela tiden, men de är ju så kul! 

men vi får se hur de bli till slutändan !


kom precis hem från stallet nu iaf, så nu sitter jag och kollar lite saker på datan....,hahah intressant va ? ;)


har spanska läxa till imorogn oxå, orkar verkligen inte, men man måsrte ju..... 

har inte tagit så mycket bilder på sistonde, känner jag jag oxå har varit rätt lat, men nu lovar jag att komma igång igen !!



If you try to be me, try again
If you want me, try harder
If you love me, love me more
If you hate me, im gonna bring u down
If u wanna be my friend, i never let u go ♥
If i love u back, don`t let me go ♥

 

dampbild....

/becka

Av beckaasblogg - 10 oktober 2011 06:53

tänk om man skulle vara en kille, de skulle vart mycket enklare, man behöver inte göra sig iordning i typ en timma varje morgon, typ inte ens borsta håret, bara ta på sig en keps, dom får ju sova mer.... :(

och sen kan dom ju ha häng :oooo 


haha har jag alltid velat ha, de är faktiskt fuskigt ! :/ men men jag ska inte klaga, HAHA ! 


nu sitter jag och fixar mig lite och ska snart äta frukost, men vi hörs efter skolan, ses !

/becka <3  

Av beckaasblogg - 10 oktober 2011 06:53

tänk om man skulle vara en kille, de skulle vart mycket enklare, man behöver inte göra sig iordning i typ en timma varje morgon, typ inte ens borsta håret, bara ta på sig en keps, dom får ju sova mer.... :(

och sen kan dom ju ha häng :oooo 


haha har jag alltid velat ha, de är faktiskt fuskigt ! :/ men men jag ska inte klaga, HAHA ! 


nu sitter jag och fixar mig lite och ska snart äta frukost, men vi hörs efter skolan, ses !

/becka <3  

Av beckaasblogg - 9 oktober 2011 19:31

nu är jag tillbaka, haha lite iallafall, behövde bara ta itu med privatlivet, men nu är de bra igen, så kommer nog börja blogga som vanligt nu, känns som det iaf, HAPPY?!?!

men iaf, iad tävlade jag och hoppade GP-PONNYNKVAL !!!!!

men det är ju en förklass först, och den gick jätte bra, fick bara ett ner, men jag nöjd iaf !


sen kom ju kvalet......... och bilbo va rädd för allt, stegrade sig för att han inte ville gå in på banan, och sen sprang han in i staketet..... men de var som tur va innan jag fick startsingnal, men resten av banan va han jääätte spänd, så de såg nog iite stelt och så ut, men jag fick ganska bra påäng om man ska tänka på hur jobbig han va, jag fick 52,5.... så jag gick inte vidare tyvärr inte vidare, men jag kom placerad som 11 bland 57 st, så jag är ganska nöjd iaf....... så jag vann, en keps, och två biljetter till scandinavium.. (horseshow) på tosdagen, men  sen när vi skulle hämta priserna i seketariatet, ( man kunde inte vara så många på prisutdelningen sammtidigt) sa dom att dom tyckte att jag red jätte bra och att jag hade kämpat såååå väl så vi fick två biljetter till ;)

så de blir en tjejdag med Lisa, Nicole, Tintin och jag, rätt chill faktiskt.


Tintin va oxå med och fotade idag, hon skulle skicka bilderna till min mail, så dom kommer upp på bloggen så fort jag fått dom! 

/becka  

Av beckaasblogg - 6 oktober 2011 15:42

ska snart till stallet, blev ingen teddträning idsag heller ........:(( 

han är fortfarande sjuk, så de blir ingen mer träning för honom innan GPP :/

men iaf, ska förhoppningsvis träna för amanda idag iaf, och hon är ju oxå suverän att träna för, så idag ska jag be henne att titta på stilen och så, så att man är i topp form till GP-ponnyn !

men jag  kommer inte kunna blogga lika mycket som jag gjort tidare på ett tag, jag är verkligen lessen men jag hinner inte just nu, de är så mycket jag bara måste ta itur med, jag bloggar när jag hinner och när jag har ngt att säga, men jag måste vila nu, kommer ta detta vidare och hoppas att ni kommer stanna hos mig även om jag vänder, jag kommer lägga in inlägg fortfarande men inte lika mycket... på ett tag, jag vet inte riktigt när jag är redo att gå vidare med bloggandet men hoppas att de är snart !

men med er flera hundra läsare hoppas jag att ngn stanar och förstår att jag oxå har ett privat liv att leva...

men... jag kommer  stanna, men inte hålla lika starkt grepp som förut, jag kommer tillbaka, jag är stark och kommer inte släppa, men privatlivet hindrar en del!!

jag uppskattar verkligen er som läser min blogg,vi hörs, /becka.........  

Av beckaasblogg - 5 oktober 2011 17:15

håller på att lära mig att redigera i gimp... sry för dålig bloggning, men kommer inte orka blogga mer idad sen.....

   som ni kanske märker så älskar ja att redigera bilder, men nu ska jag gå ut med min vovve och sen vara med nicole och lisa :)

/becka

Av beckaasblogg - 4 oktober 2011 20:09

sitter och redigerar på taaz.com. grym sida verkligen ! 

http://www.taaz.com/ btw, gör en inloggning för att kunna redigera bilden du vill ha !

asså man kan typ göra vad som helst där ju... den är verklugen värd att kolla på !

detta är två bilder som jag redigerade på taaz, ena bilden är bara redigerad vid håret andra vid smink och annat oxå :)

   bara redigerat hår....

   hår och smink :)

/becka

Av beckaasblogg - 4 oktober 2011 15:51

nu kommer lite bloggar som jag tycker är roliga att läsa, eftersom dom skriver om sånt man VILL läsa, de är ju typ svårt att hitta ngn blogg som man tycker passar sig själv......

men detta är några, dom flesta är mina kompisar men bloggarna är ändå jätte bra !

http://nellieberntsson.se/


http://irreterandeflugor.blogg.se/

http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/

http://linnsamuelsson.bloggplatsen.se/ 

http://nellsilander.blogg.se/

 finns många mer, fast dom orkar jag inte länka.....



men iaf, idag har det varit en helt vanlig dag typ, vart i skolan och snart drar jag till stallet men först ska jag äta KANELBULLAR ! för att de är ju kanelbullens dag idag ju !! 

så käka så mycket kanelbullar ni kan ! 

hade tänkt baka de först, men mamma köper efter jobbet förhoppningsvis.....



imorgon blir de inget stall, carina och sara tar honom, och på torsdag är de träning för tedd !!! om han inte fortfarande är sjuk som jag hoppaaaaas att han inte är, är verkligen sugen på att träna för honom!


Det blir nog att kanske vara med Albin och kanske någon mer imorgon, inte bestämmt än...

   tänkte ha denna headern innan jag fick den fina headern av sanna, men jag är skit nöjd med den jag har ! såååå tjadå, hörs!

/becka



Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards