beckaasblogg

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av beckaasblogg - 1 augusti 2011 14:47

  lisse med lisa nu då, puss hej! 

/becka

Av beckaasblogg - 1 augusti 2011 11:40

bomba är mest riden i dressyr, men har samma sinne och huvud som bilbo, han hoppar allt, därför kan han komma LÅNGT ! 

detta är bilbos helbror ! visst är de lika !?

Av beckaasblogg - 1 augusti 2011 11:37

OBS,! bilbo är INTE till salu denna filmen var från 2010/2009 innan jag köpte honom.

Då hoppade han ungefär så högt kanske 1 gång varannan månad typ, och nu 1 / 2 år senare hoppar han utan tvekan LA reg. de är rätt coolt ändå, ÄLSKAR DIG BILBO ! <3/becka

Av beckaasblogg - 1 augusti 2011 11:27

asso, de är såååå kul när ni kommenterar, jag blir peppad och puschad att blogga och skriva mer ! 

jag har ju lovat att filmen på mig och bilbo när vi hoppar i varberg ska komma upp, men den har inte kommit ut på youtube än, så kan tyvärr inte lägga upp den nu, men så fort den är ute kommer den, om ni gärna vill se bilbo kan jag lägg upp en film på hans förra ägare när hon rider på honom ! 

ska dock försöka lägga upp lite bilder från tävlingen tills dess ! 


btw. 3 veckor och 1 dag tills skolan börjar :'( 

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards