beckaasblogg

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av beckaasblogg - 15 augusti 2011 21:07

     

  och ngt mer som jag inte kommer ihåg :S

/becka  

Av beckaasblogg - 15 augusti 2011 20:36

vet inte riktigt nu.. jag behöver ett nytt bett eftersom att han sticker när jag rider ut och lyssnar inte när jag tar i honom, och ju mer jag tar i honom ju mer sticker han, jag behöver ett starkare bett än ett vanligt tvådelat, men jag är lite osäker på om han kommer dra iväg mer om jag använder ett skarpare bett, för det är väll som att ta hårdare... som t. ex pesoabettet :  eller om jag ska ha det nya gummibettet ? som är lagom skarpt men ändå behagligt för hästen att ha i munnen. : och sen fönderar jag på att köpa en gramantygel oxå : /becka        

Av beckaasblogg - 15 augusti 2011 11:39

en berättels, Rebeka's story through life eller så om mitt liv och mina underbara hästar, vad skulle ni tycka om det ?

kommentera gärna, berättelsen i sånna fall kommer betyda en hel del för bloggen oxå !

så kommentera vad ni tycker ! btw, kommer handla en del om hur jag har utvecklats i ridningen mitt liv och min fortsättning, mina mål osv. ! 

så böra KOMMENTERA ! :D

/becka  

Av beckaasblogg - 15 augusti 2011 09:29

gomorgon folket !! vaknade av massa skott och så HÖGT, blev livrädd, men sen när mantänker efter är de ju min bror som spelar cod -.-

men aja, man får väll stå ut... lr ? :$

ska nog bah ta det lungt idag, och stallet såklart, men där tar man ju det lungt, på tal om det... om man är sjuk lr så.. typ trött eller har ont i huvudet och sen åker till stallet där allt oftast är tyst och fridfullt, blir man alltid bättre, det finns inget bättre än att åka till stallet en sån dag.

går  upp jätte tidigt i morgon för att åka till stallet, min träning för amanda börjar klockan 8 !! men de skiter jag i.. bara jag får hoppa, va så jäkla längesen nu, asså sen jag hoppade för amanda :)

/becka  

   

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards