beckaasblogg

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av beckaasblogg - 23 augusti 2011 21:33

hemma från träningen nu.... i början gick det bra, men de va fan svåra övningar asso, amanda är grym att träna för ! 

men så i slutet blev de svååååra banor och svåra svängar, och när man har en häst som är orutinerad så är dett inte så lätt, men jag ska ju inte bara skylla på hästen, nästa gång ska jag tänka mer på ben om MOT hindrerna och rätta fram istället för tillbaka ! :D

men iaf, i slutet av träningen när hästen börjar slappna av och dra in magen lite så är det ju såklart att man ska spänna sadeljorden, men det tänkte ju inte jag på så hela sadeln hamnade på sne och han typ stack :s och jag hamnade hängades på sidan och föll in i sargen, men det gick bra... som tur va, men det kan väll inte alltid gå bra ? eller ?

som vanligt kunde inte mamma filma... x)

så det blir tyvärr ingen film idag heller.....

men nu ska jag gå och duscha och sen gå och lägga mig, nattinatti 

/becka

bilden är från el L:C lågt jag vet. men ville som sagt hoppa lite för att det är kul oxå :D

fast det konstiga är att han går sämre ju lägre det är... eller det kanske inte är sp konstigt, de flesta gör ju det.... 

Av beckaasblogg - 23 augusti 2011 16:14

detta är jag för längesedan i spanien !

saknar tiden !!! ....

/becka 

Av beckaasblogg - 23 augusti 2011 15:01

hoppträning för amanda idag, hoppas att det går lika bra denna gången som de gjorde förra som jag har skrivit om i ett äldre inlägg ! 

ska försöka få mamma att filma lite med hennes mobil eftersom min fortfarande är på lagning, så kaaaanske kommer det upp en film ikväll eller imorgon ! '

     jag nu.. /becka

Av beckaasblogg - 23 augusti 2011 06:54

drar till skolan för andra dagen nu då, va faktiskt lite enklare att gå upp denna morgonen ! så de går ju framåt iaf ! ;D

men nu måste jag gå ner och äta frukost och sen dra till språkvalet/ spanskan :D

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards