beckaasblogg

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av beckaasblogg - 7 augusti 2011 22:04

nice dag idag ! åkte och provred bombadill/bomba, han är 5 år och riden mest i dressyr, men kan även hoppa ! red i ridhuset lite makarbete, han va jätte fin, men man känner att han är unghäst, lite vinglig typ, men gick i form och va skit grym ! red för en som hette emelie som rider honom efter som att ägeren inte kan rida honom !

vi började typ rida i varber klockan 6 och sen skulle jag ju rida sööta lilla bilbo !

så kom hem vi halv 10 idag... men det var det värt ! har saknat att rida sjukt mycket nu ;o har ju typ inte ridit på en vecka för att jag har varit sjuk...

..vaknade av att jag typ inte hade ont i halsen alls !! jag bah JAAAAAAA !!

har typ inte haft ont i den på hela dagen. Men nu på kvällen får jag ont igen, fast det böjar släppa, jag har typ fått hosta och hostar typ bort det   typ ngn infektion i stämmbanden... men skit samma, inte mer om det !



Idad kom ju lisa hem !!!!!   har saknat sjukt, så imorgon ska man träffa lilla lisisen !! som oxå fyller år snart !!! ;O lr a den 18 augusti ! 12 år !!!!

vill bara säga att lisa är den bästa vännen som finns, jag slår vad om att inte någon av er har en lika bra vän som mig, tror nog att jag har blivit lite bortkämd med det, jag har nog inte fattat hur mycket hon betyder förens hon åker iväg och ja saknar henne sjukt mkt !

aa, jag har de bra ! vill oxå ge all min tid till lisa nu, hennes hund sigge blev avlivad här om dagen, han har följt med oss i 12 år typ, men nu ska han inte få lida mer....

/becka    btw, bilden är inte på sigge, de är min husnd stina :)

Av beckaasblogg - 7 augusti 2011 13:06

     är hemma nu bloggsisen !! 

som va synd så blev det inte så mkt uppdatering eftersom jag inte hade ngn dator inärheten....

men nu har jag det ju ;o

har fått JÄTTE mycket kläder, ska försöka ta fram dom i kväll och ta kort på dom och visa er ! :D

eller så visar jag er dagens outfit varje dag ett tag framöver  

 har blivit frisk oxå !! inget halsont alls !! 

fick massa tabletter i morse men hade nästan inte ont i halsen innan det heller  

så idag får jag rida !!!!!!! plus att jag får rida med mina nya saker, martingllen och magplattan :)

men nu kan jag tyvärr inte mobilblogga ngt för jag har ju  tappat min mobil så att den sprack helt enkelt.... men nu har jag lämnat in den på lagninng !

vet inte om jag kommer kunn klara mig utan den ett tag  

aja, man får väll stå ut, den blir ju iaf lagad :D

idag hade jag tänkt att rida lite i padocken, men får se hur det blir, kanske blir ett uteritt oxå :D

/becka :D


Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards