beckaasblogg

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 22:42

haha, har suttit och pratat med lisa och hennes mamma om hästar i 3 timmar typ, haha efter typ två blev jag så torr i halsen så det inte gick och prata ju :$ 

hah så pratglad var jag....

men aja, ska typ gå och lägga mig nu, ssåå vi hörs i morron pusshej (L)

/becka

Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 18:20

Naturlig sminkning

  1. Börja att sätta upp håret så att det inte är i vägen.

GRUND

2. Börja med en fondation.

            Hur?

       Ta en klick fondation på handen.

    Sprid ut det i hansikter med en fondation borste helst , annars med rena händer.


3. sen puder, OBS! Inte för mörk.

                   Hur?

Använd en puder borste och ta lagom mycket i hela ansiktet.

              Va noga med att de blir jämnt.

4.rouge

              Hur?

Börja i tiningen och dra ner mot kindbenen på båda sidorna.

Sprid ut den lite med en svamp.

ÖGON

5. Kajal

           Hur?

Ta kajalen över underögonfransarna.

Och över överögonfransarna med en eyeliner , om man vill.

6. ögonfransböjare.

Böj ögonfransarna, INNAN  du applicerar din mascara!

Varför ?, om mascaran har stelnat tillräckligt så kan ögonfransara brytas av !



7. mascara.

Hur?

Applecera mascaran på dina under och övre ögonfranar.

 Om det blir klumpar, använ en ögonfransborste.

LÄPPAR

8.  läppbalsam.

Du kan anväda både läppglans och vanligt läppsyl.

/becka  


inte för att jag sminkar mig så, men.... haha det lät bra iaf :D





      

Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 16:01

kom precis hem från jutexdagen med  http://kaaratekid.bloggplatsen.se/ 

fett nice, vi klarade oss precis från regnet, började regna så fort vi kom innanför dörren.

Nu drar jag till Lisa och chillar !

pusshej (L)


/becka    

Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 11:37

  kom hem, duscha och sen iväg till jitexdagen med lisa,http://kaaratekid.bloggplatsen.se/ blir hoppborgar och roliga saker, thihih  

lisa tar med kameran så blir nog nåra bilder iaf, puss !

/becka :D 




Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 08:32

               

 
Av beckaasblogg - 14 augusti 2011 08:28

drar till stallet och släpper ut hästarna :D sen blir det nog jitexdagen med lisa, fett nice  ! 

vi hörs senare, ha d göttanns !  

/becka 

    

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards