beckaasblogg

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av beckaasblogg - 9 augusti 2011 23:07

aa som rublirken va jag på borås djurpark idag med gött folk ! 

tog bilder med claras kamera, blev faktiskt ganska stålt med dom.... haha 

men här kommer några av dom iaf ! 

               /becka

bte sover hos clara idag :D

Av beckaasblogg - 9 augusti 2011 09:14

klockan 9 16, känns som att det är natt, asso det är inte mörkt ute, men är så jääääävla trött ! fick gå upp litee tidigare idag för att man drar till borås djurpark idag  drar dit med clara albin hanna och camilla ! ska bli fett hett  

kommer typ springa iväg för alla läskiga djur :o

haha, nee då, efter d blir det hoppträning för amanda ericsson ! det var huuur längesen som helst :(

men en sak som jag fick reda på är att när jag var hos bomba ( bilbos helbror) samma uppfödare ! så sa dom att den 5 åringen som amanda och dom pratar om hela tiden är deras :S

världen är allt liten..... 

så idag ska jag fråga om hur det går med ''aragon'' som den heter, hon rider oxå en annan häst som heter Gucci som är deras oxå, aa, jag vet inte riktigt hur hästens namn stavas men den heter iaf samma som det märket :S

Kommer nog inte bli ngt mer inlägg förens ikväll eftersom direkt efter borås drar vi till stallet och hoppar, men till kvällen ska jga lägga all min tid till er babes !


/becka  haha kände för att lägga upp denna gölliga bild ! <3


  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards