beckaasblogg

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 20:42

http://nellieberntsson.blogg.se/ 

tycker om hennes blogg jätte mycket, en tjej med personlighet helt enkelt ! kolla !

http://irreterandeflugor.blogg.se/

Clara som jag står hos, otroligt gullig tjej med sjuk humor som rider tväär bra på sina gulliga hästar, kolla !

http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/

jätte fin och aktiv blogg, bloggar dagligen om allt typ, och så gör det ju inget om bloggerskan är sjukt söt heller !

kolla alla dessa bloggarna, dom är sjukt läsvärda !    




Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 20:37

  /becka 

fast  en annan tjocktröja :D

Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 20:25

man blir fan trött av skolan, tänk fall man inte skulle ha ngn helg eller lov, skulle man inte dött av trötthet.

Funderar på att gå i pansion....

HAHA nää, men det skulle vart skönt att vara ledig varje dag och ändå få pengar, jag borde bli betal av skolan. Det skulle bli roligare då...


HAHA, nää nu är jag busig... och trött.....

kom precis hem från stallet nu, klättertränade bilbo, man känner verkligen att man har ridit efter ett sånt ridpass, känslan är big !

filmkväll med lisa imorgon iaf !

kommer länka lite grejor och så på bloggen nu, 

/becka

Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 15:07

Höstens stora tv-satsning  

Ålder, utseende och attityd spelar ingen roll. I höstens stora talangjakt True Talent letar vi efter Sveriges bästa röst. Castingturnén har gått land och rike runt för att hitta sångtalanger utöver det vanliga. Tre av Sveriges främsta artister kommer att ta sig an de oslipade diamanterna med störst potential, för att bli deras coacher och fortsätta förädla dem. Inför en jury bestående av en studiopublik med musikälskare i tre generationer ska agnarna sållas från vetet. Juryn kommer först inte att kunna se artisterna, utan kommer att få avlägga sin dom baserat på det de hör. Bara de som lyckas få hela juryn med sig går vidare i tävlingen.

Varje vecka avslutas med en direktsänd final där även tv-tittarna får säga sitt. Den som står som segrare i slutet av säsongen kan räkna med en vinstsumma på hela en miljon kronor*. Följ den dramatiska och fantastiska resan i jakten på Sveriges bästa röst.

Ola Selmén programleder i rutan och Cissi Wallin förlänger True Talent på webben. Läs mer om dem här!

Den 23 augusti är det premiär för True Talent på TV3, missa inte!

Se det senaste från True Talent på TV3Play!   

/becka


Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 14:57

haha sitter här och leker med en balong -.-

vill ju åka till stallet, men mamma va tvungen att laga mat först 

HAHA, imorgon ska jag och lisa vara tillsammans, mammas kompis carina tar bilbo !

så det blir nog uteritt idag !

sry för dålig bloggning denna veckan, ska försöka blogga mer, fast denna veckan va den sista som vi slutade tidigare, egentligen kommer vi sluta typ halv 3 eller 3 varje dag framöver, men jag ska vara stark, haha, nä men jag ska försöka blogga med som sagt, ska blogga en stund nu innan stallet och kanske ikväll, och imorgon kommer det bli mer bloggning eftersom det inte blir stallet !

      

/becka

Av beckaasblogg - 25 augusti 2011 06:52

stressig morgon dag, vaknade 06 45 och ska göra att det ;o 

men jag tänkte mig nog inte för när jag satte på datorn, och det största problenmet :

jag vet inte vad jag ska ha på mig ;oooo

de brukar väll vara så ? -.-  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards