beckaasblogg

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av beckaasblogg - 26 augusti 2011 20:17

sitter och lyssnar på justin bieber, asså fattar inte hur mycket han batyder, kollade i justin biebers nya bok och kollade på alla bilder, då jag återfick känslan som fanns inom mig, som lixom bara kom upp, den känslan som aldrig kommer att gå ur mig, justin bieber kommer alltid finnas i hjärtat, och just idag kom han upp från hjärtat och visade sig, många tror att man gillar honom för att alla andra gör det eller för att han är snygg, vilket han är också, men när man verkligen vet vem det är kommer det fram en annan person, en person med persolighet, en kille med klass, en kille med talang, jag börjar lipa bara jag ser honom sjunga på youtube..

Men jag glömmer aldrig när jag såg premiären på NEVER SAY NEVER I 3D !!

att känna och uppleva den känslan och uppleva hans liv och se honom titta en rakt in i ögonen, fatta känslan ?

justin är inte bara den killen med klass talang utseendet och allt, han är en kille som inte gärna skryter om sitt liv, utan är som en helt vanlig 17 åring !

vilket inte heller är så vanligt ! 

han föddes till stjärna och dör som legend, men kommer aldrig glöma den 1 mars 1994 då stärnan tändes ! 

Justin Drew Bieber har inte heller haft det lättaste livet, som t.ex låten Down To Earth då han sjunger om när han föräldrar skilldes, och han gick igenom en svår speriod !

lyssna på texten.

Justin föddes i canada och blev känd genom youtube. Han blev upptäckt av Uscher, som tyckte att Justin var något specellt.

speciellt ! det var ordet Justin är inte bara en kändis, han är speciell, han är en av världens mest kända kille ! Alla vet lixom vem han är, han bryr sig om folk, han hjälper hemlösa ! som i låten Pray !

och detta är vad vissa tycker :

Justin är bög? - Han dejtar Selena Gomez.

Justin är skit? - Justin Timberlake och Usher slogs över honom.

Justin suger? - Han har sin egen film och över 40 miljoner fans.

Justin är självisk? - Han gav $ 1 miljon till Japan.

Sluta vara svartsjuk bara för att han är begåvad.
Han följde bara sin dröm? får man inte göra det?


Jo det är klart att man ska följa sin dörm, framför allt när man har sådan talang som honom ! ren svartsjuka, vissa kanske inte tycker om hans musik, men han är iaf inte allt det som där uppe !

denna låten är en av dom som han blev upptäckt med ! 

han sjunger sjukt rent, inga toner som går fel, han är felfri !



justin som 12 år ungefär   

justin som 13-14 ungefär  justin som 16  


justin nu 2011            älskar dig justin bieber för den du är ! (L)

/becka


Av beckaasblogg - 26 augusti 2011 15:03

är med lisa och nicole nu !

         HAHA, neeej, bjuder stort på bilderna !

/becka

Av beckaasblogg - 26 augusti 2011 06:35

En sak som jag tänkt på, när många lägger märke på varför man sminkar sig.

För det första sminkar vissa inte sig för att bli snygga, jag skulle kunna gå utan smink, men de är saken, jag tycker att det är stört kul ! jag tycker att det är jätte kul att köpa nytt smink, och testa nya saker, kolla på sminkvideos på youtube, fast mest gillar jag att sminka andra, det är som ett intresse !

visst ibland sminkar man ju sig för att bli ''snygg'' men ibland är det bara för att.. antingen att man vill se resultatet på det man har gjort och vilken skillnad!

eller så har man köpt ngt nytt smink som man bara mååste använda för att det är kul, visst det är klart att vissa bara sminkar sig för att se snygg ut, men jag hatar när folk ska påpeka andras utsenede, de är ju inte deras business lixom !

inte för att detta har hänt mig, men dom som det händer, vilket det finns många, skit i andra och va stolt över dig själv och ditt konstvärk ! 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards