beckaasblogg

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av beckaasblogg - 21 augusti 2011 17:41

Något jag hatar är när någon tror sig.... 

Det är seriöst det VÄRSTA jag vet ! till exempel när någon handlar om den personen, att alla kollar på den hela tiden.... aa, de är iaf en sak som jag personligen HATAR ! 


och sen hatar jag också när någon inte kan glädjas åt ngn annans framgångar ! :@

hur svårt kan det vara att glädjas åt någon annan? 

tänk på de nästa gång, när du har lyckats med ngt.. då kommer ju ingen glädjas åt dig...


aja, får inte bli för arg nu, haha...  

/becka    

 

Av beckaasblogg - 21 augusti 2011 17:33

tävlade i råda idag, hoppade bara en L:C L:B....

men jag vill tävla oxå för att det är kul inte bara för att presstera och få press på sig..

I L:C gick det bra i hela grundomgången, men 2 hindret i omhoppningen kom vi för snävt och snabbt på så hindret kom för snabbt innan han märkte det, så det blev att jag ramlade av.... 

Men i  L:B n gick det jätte bra, stadigt och jämnt men för långa vägar, trodde nämnligen att det inte det var ngn som var felfri så jag hoppade för att komma felfri och vinna på det. men det blev ingen placering, kanske kom 1/2 utanför placering :s 

men jag är nöjd iaf !! 

men en sak har jag lärt mig.. Jag ska aldrig hoppa en L:C igen, för bilbo går mkt bättre när det blir högre, som många andra hästar... !  :D

http://www.facebook.com/video/video.php?v=276362749045007 

kolla gärna videon från L:B n ! 



/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards