beckaasblogg

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av beckaasblogg - 4 augusti 2011 13:57

sitter här nu och äter vindruvor är ju fortfarande sjuk, men känns bättre idag...

kollade precis på americanpie, innan det, bambi, HAHA  

men ändå. bambi är ju från barndommen, kan ju typ alla repliker i den och lipar varje gång    

btw, sry för dålig uppdatering, har vart så jäkla sjuk så har inte kunnat dra mig till datan :S

men nu kan jag det   happy girl!

glöm nt att kommentera om blogglänkningen oxå !<3

/becka !


Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards