beckaasblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av beckaasblogg - 18 augusti 2011 12:39

    /becka  

Av beckaasblogg - 18 augusti 2011 10:01

Mina föräldrar !

Min mamma heter Nina och är 35 år, hon har blont och mellan långt hår, är alltid trevlig och glad mot alla ! 

jag älskar min mamma för att jag spenderar så mycket tid med henne, varje dag och nästan hela dagarna på stallet, hon finns alltid där för mig och med henne kan jag prata om allt  ! 


Min pappa heter Magnus och är 39 år, han är egentligen blond men nu har han inget hår längre :$ han är oxå oftast glad och snäll, men med honom spenderar jag inte så mycket tid med.. Jag älskar min pappa för att han har såå bra humor och jag älskar när han busar och är glad, jag har helt enkelt världens bästa föräldrar !

/becka

Av beckaasblogg - 18 augusti 2011 09:56

grattis på födelsedagen bästaste lisa (L)

älskar dig enormt ocg jag önskar att du får den bästaste födelsedagen som man kan få !!  /becka 

Av beckaasblogg - 17 augusti 2011 21:22

Jag är jätte avensjuk, mina kusiner ska åka till turkiet inatt och sover hos oss, jag har faktiskt inte åkt utomlands på typ 7 år.... jag förtjänar det !!! 

jag har drömt om det oxå, bajjskorv säger jag bara !!! :(    


/becka    

Av beckaasblogg - 17 augusti 2011 21:11

Jag heter Rebecka Johanna Haglund, jag har två djur, en häst och en hund, jag tillbringar nästan hela dagarna på stallet, och tränar och tävlar på ganska hög nivå, jag startade denna bloggen för att jag gillar atta skriva om mina intressen och dela med mig av mitt fantastiska liv som jag lever, jag har tre fantastiska familjemedlämmar, min bror Jonathan min mamma Nina och min pappa Magnus !

men mer om dom får ni veta i senare inlägg.

Jag gillar också mycket att sjunga, så jag gick med i en grupp som hete gruppsång i min skola, som man var tvungen att sjunga in i för att komma in, ungefär som en audicion (stavning) och jag kom in ^^ men sista året på denna skolan ska jag sluta... 

dom har nämnligen börjat med att alla får komma in, utan ngn uppsjungning.. de är kompilicerat ! 

jag har oxå haft en häst innan min nuvarande, som hette pippå som var en B-ponny, det finns ett låångt inlägg mer om henne lite längre bak !

/becka

Av beckaasblogg - 17 augusti 2011 21:07

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2  – Mina föräldrar.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag. 
♥ Dag 4 – Betydelsefulla låtar.
♥ Dag 5 – Något jag hatar.
♥ Dag 6 – Min bästa vän.
♥ Dag 7 –  Jag för länge sedan.
♥ Dag 8 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig.
♥ Dag 9 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 10 – Mina syskon.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12 – Något som betyder mycket för mig.
♥ Dag 13 – En bild på mig förra året och en från idag.
♥ Dag 14 – Mina drömmar.
♥ Dag 15 – Något jag älskar.
♥ Dag 16 – Någon som betyder mycket för mig.
♥ Dag 17 – Vad jag vill bli när jag blir stor.
♥ Dag 18 – Något jag längtar till.
♥ Dag 19 – Det här upprör mig.
♥ Dag 20 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 21 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 22 – Mina favorit artister/andra kända personer.
♥ Dag 23 – Mina rädslor.
♥ Dag 24 – Min favoritplats.
♥ Dag 25 – Det här saknar jag.
♥ Dag 26 – Något du är stolt över dig själv för.


kopierade denna från Sannas blogg http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/ /becka



Av beckaasblogg - 17 augusti 2011 17:32

jätteläskigt ju.. de åskade aaaass mkt och kom massa blixtrar, becka goes rädd ;(

/becka    

Av beckaasblogg - 17 augusti 2011 17:01

Blir man sämre på saker när man blir äldre?

Min kusin Jonna red barbacka på bilbo idag när jag gick och höll honom i grimma, hon hade sjukt bra balans och hade aldrig ridit innan, men när man blir äldre börjar man tappa balans och all skit, fast man blir ju bättre på saker också, men blev fan inponerad ! xD

/becka 

   

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards