beckaasblogg

Alla inlägg den 1 november 2011

Av beckaasblogg - 1 november 2011 21:26

dålig update idag !! vet inte varför, har inte harft lust bara, och för att kunna blogga och vara mig själv måste jag ha blogglust, kommer inte kunna bjuda lika mycket på mig själv, därför blir de lite sämre update när jag har ''bad times'' de funkar bara inte.

Min blogg går ut på att visa mig själv och ge andra insperation och förmedla andra de tips som jag har, och de jag mest vill att ni ska ''lyssna på'' är att vara dig själv  de är de bästa man kan vara, försök inte vara någon som du inte är, äkta personer gillar dig för den du är !

under min uppväxt har jag fått lära mig att vara snäll mot alla och verkligen visa vem jag är och att inte vara någon annan som man inte är, den bästa förebilden man kan ha är sig själv! 

jag skriver inte så mycket om det, men jag försöker förmedla det ! 

så bli ingen ''copy girl '' eller ''copy guy'' !

/becka

Av beckaasblogg - 1 november 2011 16:16

kollar busstider till i morgon... sk till frölunda med clara ska bli nice !! 

men nu ska jag till stallet, hejdå !  

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards