beckaasblogg

Alla inlägg den 6 november 2011

Av beckaasblogg - 6 november 2011 22:04

JUSTIN VANN EMA !!! VISSTE DE 

FAN VA GLAD JAG ÄR !!!!!!!!!! 

LOVE YOU JUSTIN BIEBER....'' ONE DAY WHEN THE SKY IS FALLING I BE STANDING RIGHT NEXT TO YOU " 

TRODDE VEKLIGEN DE, ÅÅÅ VA GLAD JAG ÄR NU, MEN NU SKA JAG GÅ OCH DRÖMMA OM HONOM OCH SÅ SÅ FÅR NI OXÅ HA EN GOD NATT, GOOOOOOOOOOOOOOOOOONAATTT PÅ ER 

/BBECKA  


Av beckaasblogg - 6 november 2011 19:03

ldsettan Eric Lamazes OS-guldhäst Hickstead föll ihop och dog under sin omgång i Veronas VC-hoppning.

Lamaze hade just ridit i mål under sin första runda med en rivning och skulle inte gå vidare till omhoppning. Då föll hästen plötsligt ihop under honom.

Hästen skakade i sin dödskamp och stämningen på läktarna var upprörd.
En chockad Lamaze fördes bort från arenan.

-Nu dör den, utbrast SVT:s expert Lotta Björe i direktsändningen i SVT Play.

"Som en familjemedlem"
När en knäckt Lamaze fördes bort från arenan fick han stående ovationer av publiken, dår många av dem grät.

Efter en tyst minut kom beslutet att avbryta tävlingarna. En obduktion kommer att visa Hicksteads dödsorsak men redan nu spekuleras det i att hästen drabbats av hjärtfel.

-Det här är det värsta som kan hända en ryttare, hästen blir som en familjemedlem, sa Lotta Björe.

Hickstead tog guld i Peking-OS 2008



Usch de är hemskt, hoppas att dom kollar så att inte han har fått i sig droger så att han fick en hjärtattack !

såå sjukt, började gråta när jag såg denna, fast de kanske inte är så konstigt.... http://svt.se/2.128686/1.2592297/hast_dog_under_varldscuptavling


fyy, tycker så synd om han, både häst och ryttare, vi tänker på er och jag tycker att vi alla tar en tyst minut för dom från och med NU.................

nu kommer lite bilder..

       

och nu, bara några sekunder efter Hicksteads oförglömliga död :(

   

de ser ju fantastiskt ut, tänk er bara att efter några sekunder låg han på marken död av hjärtattack...

vila i frid älskade Hickstead !<3  

Av beckaasblogg - 6 november 2011 11:32

Av beckaasblogg - 6 november 2011 11:21

hahahah satt precis och spelade cod :o haha fattar ni?

men de va rätt kul ju, är PRO på de ''host'' sjuuuuuuukt stressande är de !!!

menmen, snart drar jag till chilli och shoppar lite, kanske blir en sån UUUUNDEERBAR pläd, bild kommer isf ! 

sen åker jag till stallet och förhoppningsvis hoppar på bibbsan ! 

isf kommer film !!

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards