beckaasblogg

Alla inlägg den 26 november 2011

Av beckaasblogg - 26 november 2011 21:36

hahah, blev typ ingen skillnad, lite kanske men iiintye mycket, så jag färgar om det i morgon :)


här är det iaf ! före:

F 

efter :   

den enda skillnaden är typ att jag har fixat håret på andra bilden :S :/

/becka  

Av beckaasblogg - 26 november 2011 14:09

hemma från ullared nu, köpte en tunika och hårfärg.. tänkte nämnligen färga håret ikväll ! :)

det blev ganska mörk färg, men vi får se hur det blir när de är klart  men såhär ungefär,

ja har ju typ mellan brun så, ungefär den färgen, hoppas de blir bra !

imon blir de kanske jul på lisseberg, men vi får se, isf har jag på mig den tunikan ja köpte idag, så då får ni se, annar kommer bild snart :)

Men nu drar jag till stallet och rider, ha de gött så länge så hörs vi later när jag färgar håret ;)


/becka 

Av beckaasblogg - 26 november 2011 07:52

.... Ullared ??? Hur hamnade jag här ?De blev lite ändrade plans så jag följde med mamma och jonte, men de ska bli as sköj, förutom att man glömde pengarna hemma -.- HHA LYCKAT ? :)men jag bloggar mer när jag kommer hem sen :)/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards