beckaasblogg

Alla inlägg den 11 november 2011

Av beckaasblogg - 11 november 2011 20:57

Julia: Hur gammal är din häst Bilbo?

svar: Bilbo är 7 år.










Sara: är Sara Alrutz bäst? :*

svar: haha, aa, eller kanske efter mig då ;)









Maja: varför är du så söt Rebecka? 

svar: det är inte jag som är söt, för det är du!.









Micha: Vart rider du?

svar: jag rider inte på någon ridskola, haha jag har egen häst ! ( men frågan va ju för längesen) ;)










Klara: vilken höjd tävlar du på?

svar: just nu tävlar jag på regional L:B och L:A och oxå nationell L:A :)














anonym: skulle du kunna lägga in lite mer filmer på dig och din häst när ni hoppar?

svar: ja såklart, jag ska försöka tjata mer på mamma att hon ska filma mer, men de kommer bli bättre sen när vi har en riktigt bra kamera att filma med !











anonym: vart har du köpt din keps?

svar: fick min keps av en kompis som köpte den i thailand.












/becka

Av beckaasblogg - 11 november 2011 20:54

Girl: I Love You
Boy: I Love Yo To
Girl: Prove it. Scream it to the world.
Boy: *Whisper in ear* I Love You.
Girl: Why'd  do you whisper it to me?
Boy: Beacuse you are my world.
 
L.O.V.E  /becka
 
 
 

Av beckaasblogg - 11 november 2011 12:37

taggatagga nu, tävling i mon och mycket att fixa med, när morsan kommer hem vid 1 så åker vi och handlar hårinpackning och massa mys och sen drar vi till stallet och fixa inför tävlingen imon och jag ska rida på pollen !

men de gäller att vara väl förberädd, haha sitter här i pyamas och har precis haft på mig en ansiktsmask.. men de ordnar sig säkert, ska snart gå och göra lite nytta, ! 

men ikväll kommer alla frågor få svar oxå, fått lite frågor genom mail och sånt oxå som jag tänkte svara på ikväll.

Btw, har suttit och raderat över 3000 mail från mailen, sjuukt sämst, en jävla massa mail va de, men nu är de skönt att NÅGRA av dom är borta... 

ya0

 

Av beckaasblogg - 11 november 2011 12:10

Kom igen nu alla tjejer, vi gör det vi är bäst på. Fjäskar för varann & lovar varann evig vänskap, sen bitch slappar vi varann när ingen ser & snackar skit som fan. Trycker ner varann i skiten & kastar varandra i soptunnan. För att sen dra upp nån gammal avdankad kompis & lova att DU är den bästa kompisen i världen, medans hon vänder sig om peker du fuck u bakom ryggen. Åh tjejer, vi är UNDERBARA mot varann. FY fan rent ut sagt, killarna borde fan lära oss lite vett i skallen vad VÄNSKAP är.



Och en annan sak..

FB. Har 2 konton. Ett för…a typ bloggläsare & 1 för typ….asså ja venne, andra xd

Men nåt jag har tänkt på är hur falskt FB kan vara. Finns OFC bra sidor med det oxå. Men man kan oxå pajja nån..bara genom ett klick. Man kan bli dumpad på FB & gifta sig med en ny på 2 sek.

Det bästa är att man lär känna nya vänner & håller kontakten med massa vänner everywhere på FB. Chattar & kollar runt lite o så. Betsämmer när man ska va & vilka som skall vara med. Kollar på roliga bilder & umgås på FB lixom.

Men nackdelen då. Jo…falsk vänskap. Ärligt talat så kräks jag på alla….”finns” kommentarer som  dyker upp överallt. Eller när nån har blivit dumpad av sin kille, så skriver nån ”finns om du vill snacka” samtidigt som den går in & ”gillar” den andra personens singel status??

Say WUUUT??

Eller detta: Åhh älskar dig min underbara vän, du betyder allt för mig gumman……yeeee right!!

RIKTIG vänskap är dom tjejerna som finns in real life när du behöver dom. När du är ledsen eller när du blir påhoppad av av nån dumass. DET är riktig vänskap. Tjejer som ringer & vill dig väl & som vill vara din vän. Sitta & smöra på FB kan alla göra.

Det är inte riktig vänskap för mig.

”GILLA” knappen skall vi inte ens prata om. Nån ba: Känner mig ledsen….:( sen går 45 personer in & gillar det?? Gör man det för att göra sig lustigkurre eller menar man det??

Man kan bli ovän med nån på 2 klick, samtidigt som man skaffar sig en ny ”falsk” bästa vän på 3 klick……yäääkk! Är det den nya vänskapen??  Nepp…that`s not 4 me. MINA vänner VET vilka dom är. Dom har jag kontakt med ofta, vi umgås & dom vet MER än nån annan FB vän vet om mig.

Tycker alla skall tänka till……vara mer VÄN på riktigt. Det lönar sig. Det finns INGEN av din sk FB vänner som står upp för dig när du inte ser eller hör….tro mig.

A friend is a friend……keep it that way <3

/becka  

Av beckaasblogg - 11 november 2011 11:54

rätt så coolt ändå..

 

/becka

Av beckaasblogg - 11 november 2011 10:12

heeej, gick hem från skolan med migrään igår, sjuukt jobbigt, har de fortfarande men de är iaf mycket bättre, de är därför de inte har varit så bra bloggning. 

kommer nog bli de till helgen oxå eftersom jag ska tävla i varberg i mon och på sönda kanske vara med albin (:

men jag ska försöka kläma in ngt inlägg lite här och där.

Fast de sämsta man kan göra när man har migrän är igentligen att va inne på datan, menmen, ikväll bli de en mys kväll med hårinpackning,  ansiktsmask, guacomoule (stavning) och ngt gött käk till idol, men nu ska jag ut och göra en sak som är lite hemlig, men vi hörs när vi hörs !<3

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards