beckaasblogg

Alla inlägg den 18 november 2011

Av beckaasblogg - 18 november 2011 21:15

 Jag insåg nämligen en sak. Min familj, alltså de backar mig till 100 procent. Ni förstår inte, jag är så tacksam och lyckligt lottad. Man har vänner hit och dit, vissa är nära, vissa tror du är dina närmaste,men de sviker en. Eller jag har blivit sviken många gånger, men min familj, alltså shit där snackar vi kärlek. Jag känner alltid att jag ger för mycket till människor men får aldrig lika mycket tillbaka, men med min familj är det tvärtom. Som de ger, som de älskar,som de stöttar,som de finns där. Helt otroligt, helt sjukt otroligt. Det roliga är att man inte tänker på det, man tar det för givet ibland utan att vara medveten om det. Jag är så lyckligt lottad att ha en sån underbar familj som låter mig vara den jag är och älskar mig för det. Familjen är ALLT. Tack Gud för att du välsignat mig med en sån fin familj.

/becka  

Av beckaasblogg - 18 november 2011 16:02

puss /becka

Av beckaasblogg - 18 november 2011 15:41

just nu har jag inte någon speciell ''bloggidol'' men jag gillar Pows blogg väldigt mycket och försöker att få insperation där ifrån ! 

men dom bloggarna som ja själv läser är dessa : 

http://nicholaijacob.blogg.se/index.html

http://www.paow.se/page/7/

http://nellieberntsson.se/

http://irreterandeflugor.blogg.se/

http://www.nattstad.se/birdwalk 

sen kollar man ju på andra bloggar oxå, men just dessa följer jag ^^


kommentera gärna där nere om du vill att just din blogg ska bli följd, så sprider jag den med, bara att kommentera "<3

/becka  

Av beckaasblogg - 18 november 2011 06:47

måste säga att jag är otroligt intresserad av detta, de är så fantastikt att man kan få en häst att göra så. 

Jag menar, hästar är ju också individer? 

men hästarna måste behandlas rätt, det går inte att förvänta sig allt vid första gången, Tobbe har ju tränat i 10 år typ, och det finns ju ingenting som är rätt eller fel. 

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards