beckaasblogg

Alla inlägg den 8 november 2011

Av beckaasblogg - 8 november 2011 15:51

jag blir såå jävla trött på att bloggplatsen alltid ska krongla, nu hade jag spelat in ett videoinlägg om typ allt, och när de väl är upp laddat efter typ 10000000000000000000000000000000000000000000000000
timmar så funkar de inte :///

becka goes sad :/

men jaja, då får jag skriva!

drar snart till stallet och rider lite hade jag tänkt.. fast vet inte vart än!

funderar på när jag ska gå min gröntkortkurss som man måste gå innan man fyllt 13, stresssssad, de är en ikväll i billdal men jag vet inte riktigt om man måste annmäla lr något, så jag får snacka med mami !


på tal om ingenting, så drömde jag väääääärldens bästa dröm inatt, åååå,  såhär va den.......



REBECKAS DRÖM !



jag va typ på ngt museeum med familjen eller något, såg ut som universeum, men jaja, så vi va där och chillade och så, fråga mig inte varför, för de vet jag INTE men i alla fall, så sa mamma att hon hade fixat en överraskning till mig, och jag va såklart jätte förväntansfull....

och så går vi till entrén, och bakom hörnet kommer ingen mindre än JUSTIN BIEBER :OOO jag fick flipp och började gråta och bara sprang mot honom och kastade mig i hans armar och kramade om honom, och de va SÅÅÅÅÅ VERKLIGT SÅ DE ÄR INTE SANT, asså seriöst, de va som på riktigt, jag har fortfarande kvar känslan!!!!

men när jag vaknade blev jag ju såklart lite besviken.... okeeeeeeej, kanske inte så lite besviken...

Men han va sååååååååååååååå gryymt snygg, han hade på sig ett par gråa jeans, en grå långarmad tröja uppvikt, och ett par gråa skor, och de snyggaste, han NYA FRISYR !!!!!! SHIIIET !  

och så höll han i en gitarr, ååååååååååååååååååå

exakt såhär såg han ut :  

åå de är helt otroligt, känns fortfarande som om de har hänt, så jag ärrr överlycklig för ingentin hahaha ! 

men dagen innan så hade jag kollat på alla bilder på justin och de kanske va därför han såg ut så eftersom jag kollade på denna bild och fick den som en favorit !



/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards