beckaasblogg

Alla inlägg den 23 november 2011

Av beckaasblogg - 23 november 2011 21:09

NELLIE TÄVLING PÅ G... !

JAG ÄR MED ITÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!

http://nellieberntsson.se/ 

Jag läser nellies blogg dagligen och tycker att ni också ska göra det !

Nellie är precis som en sån person som jag, hon bryr sig så sjukt mycket om hur man är mot varandra och hur man vill att vänner ska behandla en tillbaka.

Hon är så äkta som man bara kan vara, hon är the real nellie berntsson, ingen annan !

Det är samma som jag, jag är någon som försöker vara någon annan för att folk ska ''tycka om mig'' 

om någon inte kan ta mig för den jag är så är det deras problem, jag ändrar inte på mig för någon annas skull.

+ att nellie har en sjukt fin blogg och skriver precis sånna saker som jag vill läsa! 

Hon har en tvär fin design och jätte fin header, nellie är min förebild!

Jag hoppas verkligen att jag vinner denna tävlingen för att de skulle vara så sjuuukt roligt att få ut min blogg för alla hennes tuusen läsare ! 

och de är ju aldrig fel att blogga på en skkiiit bra blogg heller, så om du läser detta nellie, så måste jag bara säga att jag älskar dig och ser upp till dig för den du är !

/becka

Av beckaasblogg - 23 november 2011 20:34

tjaoo, sitter och kollar på bonde söker fru, FINAL IDAG JU !

hoppas att dom väljer rätt...

sry för dålig bloggning idag, men hade utvecklingssamtal idag vid halv ett, och de gick väll bra få jag såga ^^  så då kom pappa till skolan, och så följde jag med honom efter de vid typ halv två.. men vi slutade igentligen 3, hihi...

Men så åkte vi till donken och så käkade vi och sen åkte hem, och bara chillade och så.

Sen gick jag ut med Stina en liten sväng och efter de åkte vi ivåg och handlade mat !

Och så åkte vi hem och lagade mat, o sen åt de såklart, och sen till sist åkte vi till stallet och jag red bilbo lite i paddocken, så jag har typ inte haft tid att vara inne på datan :S


Men de va as mysigt idag, eftersom jag inte träffar min pappa så mycket....


Och imon blir de också fullt upp, jag går ju i skolan till klockan 2 och sen dra till stallet vid halv 3, och sen vara hemma senast klockan 5, och sen vara i skolan IGEN, för att bli utdelad en IPAD !!!!!! GÖÖÖÖTT SKA DET BLI !

så då kommer jag ju komma blogga myycket mer med den ! 

så de kommer bli as bra!

   

 

- you are the closest to heaven  that i ever been
i really,really love you
justin drew bieber<33
 

/becka


 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards