beckaasblogg

Alla inlägg den 12 november 2011

Av beckaasblogg - 12 november 2011 21:43

Lisa är bäst!!!!! <3 


hon äger!!!            





puuus!


/becka <3

Av beckaasblogg - 12 november 2011 18:12

dagens resultat:



L:B n : vägrade han gå in på banan och försökte sticka ut och sticka inne i ridehuset och så, men till sist fick jag in honom, och hoppade en felfri bana, men dock ingen placering på grund av att han va lite spänd och så, men är ändå grymt nöjd att jag fick runt honom, men jag gjorde de verkligen inte utan att fälla några droppar svett, shet va jag fick kämoa...


LA:n: vägrade han oxå att grå in på banan och stack och så, och bedömningen va en A nolla dvs att allt gick på tid, och de blev högre och högre, och så får man poäng för varje hinder (komplicerat) men sen så fick jag tre ner :/ blev as lessen efter och typ grät en timma, men aa, jag ska kämpa.....

filmer finns på min fb http://www.facebook.com/KorvenKurt  checka  !

/becka


btw, nu blir de mys med Lisa och kolla på vampyrer suger (kan nt stava dt på engelska) ska bli fett nice,med maaaaaaassssaaaa gottsaker !!

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards