beckaasblogg

Alla inlägg den 17 november 2011

Av beckaasblogg - 17 november 2011 19:59

jaa, va ska man säga...?Har sprecis ätit midda och ska snart slänga mig in i duschen...

hade inte i mycket att blogga om idag, så de får bli lite ''flummerinlägg'' 


Fredag imon ya, gryymt, men kanske inte den bästa dagen denna veckan, iaf inte i skolan, ska ta spruta imon :/

och efter de är det såklart pingistunering, haha kommer inte gå så bra, kommer säkert ha as ont i armen... :/


Inte mer om de nu... funderar starkt på att börja blogga för blogg.se, men jag måste bara få någon att hjälpa mig att fixa headern, för ja fattar ju typ iiiinngeeee! men vi får se hur det blir, ska försöka blogga ordentligt nu i det sista i sånna fall, för när man väl har kommit igång med blogg.se så finns de ju mycket mer funktioner och de blir mycket bättre kvalité på bloggen, men som sagt så har jag ingen aning om hur man bloggar där eller hur man lägger in header och sånt, och de är ju ganska bra att veta... :)


Helgen kommer bli bääääst ! 

På lördag så drar jag in till gbg med tintin och kollar på Breaking Dawn, gryyyymast, och sen sover hon här!

På söndag kanske jag åker en sväng till Billdal och hoppar en cr på bilbo, och så kanske jag är med Albin oxå :)


sköjj ? ;)

/becka  

Av beckaasblogg - 17 november 2011 10:02

blää, sitter i skolan och skriver medeltid, bajstråkigt...

och lyssnar på dessa aaaaasss sköna låtarna   

/becka

Av beckaasblogg - 17 november 2011 07:23

morsning gött folk ! idag är de en vanlig dag, skolan och sen stallet, göttans !

red bilbo barbacka i ridhuset igår, gick suuper bra, han va jätte duktig ! 

blev ingen bloggning igår av många skäl, men nu är jag igång igen, 

men vi hörs later on, puss !

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards