beckaasblogg

Alla inlägg den 15 november 2011

Av beckaasblogg - 15 november 2011 14:59

drar snart till hoppträning för amanda, gött, är verkligen sugen på att träna.... eller, jag är ju de hela tiden :S

men iaf, tror inte att det blir någon film, har ju som sagt inte världens bästa kamera direkt !


Ska snart ner och käka och sen åka så vi hörs ikväll, hejdå.

outfit:

Croccer jeans från zara tror jag :S

Linne/tunika instoppad från bikbok

kofta från min kusin :)

och stor halsduk som jag inte har på bilden :)

/becka 

Av beckaasblogg - 15 november 2011 06:28

tintin... jag tycker så jävla synd om dit och Aslan, men jag vet att ni kommer klara detta tillsammans, när jag åkte i bilen på väg hem från stallet igår och såg vad du hade skrivit blev jag helt stum och började gråta oavbrytet tills vi kom hem och lämnade stina innan vi åkte till dig !

Jag kan verkligen tänka mig in i din situation och jag skulle vara helt förkrossad, som du säkert är nu med !

jag vill att du ska veta att jag alltid finns där för dig, och de säger jag inte bara, utan hoppas att du förstod det igår!

Det gör ont i mig när du är ledsen så jag gör allt för att du ska tröstas ! 

när jag sitter och skriver detta gråter jag...

Glöm inte var du har mig  !


Aslan finns kvar här i < 3 

Han kommer få det toppen uppe i himelen och han kommer springa där på dom gröna ängarna och beta med mammas häst quanto, och han kommer beta där utan alla alergier och han kommer bara ha de så bra de bara går!

vi älskar honom och vi kommer alltid att göra, men han kommer få de bra, jag lovar !


tänker på dig tintin....<3

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards