beckaasblogg

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

new update...

Av beckaasblogg - 30 november 2011 16:51

Som ni kanske visste så va jag ju och hopptränade för amanda igår..

och de gick SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA asså träningen var magisk, man ville liksom inte sluta hoppa, vi hoppade en 110-115 bana men gryymt flyt och gryyyma språng.

Det går bara inte att beskriva känslan när det händer, han är fantastik att hoppa och bara flyger över allt.

Han Kan Hoppa Hög Hus !


Asså jag måste bara ta upp dethär igen.... 

Det är helt fail, asså. 


För mer än ett år sen den dagen jag fick hem bilbo, så kan man inte säga att det var den bästa starten, utan de började med att han fick kolik samma dag, och jag trodde att de va slutet på början, jag trodde att allt skulle bli svårt och ingenting skulle bli som förut, med tävlingar var och varanan helg, och bilbo som kanske bara hade hoppat... 50-70 cm. till nu, när vi tävlar upp till nationel L:A och hoppar 110-115 banor på träning med fult flyt och högt över.

är verkligen stolt över alla mål vi har satt och sedan uppnått.

Jag är så stolt över honom och jag är så glad att jag inte gav upp, för de vi har tillsammans och det teamet vi är, är oslagbart, ingen kan slå oss, vi är teamet som dominerar på banan och de teamet som har roligast.


För när man inser att man har det bra och att allt bara är så fett grymt är när man har haft motgångar, för om du inte skulle haft motgångar, hade du då glädjats åt det som igentligen är bra, fast du är för bortskämd med det du och din häst har? 

Det är klart att det är bra om det hela tiden går bra, men jag snackar oxå om utveckling.

För efter de motgångar jag och bilbo har haft den senaste tiden, har nu vänt om till att de känns som att tävlingssesongen 2012 kommer bli fet !

med massor av vinster och placeringar men framför allt massor med träning och glädje.


Jag själv sätter upp mål för mig själv och bilbo, vi kämpar tills vi uppnått  dom.

Jag är inte bara ute efter vinster och andra placeringar, utan att nå upp till mina mål.

För då kanske det blir några vinster efter ett tag.

och det är så sjukt viktigt att du och din häst har kontakt och passar bra ihop, att ni till exepel sopar banan eller vinner TILLSAMMANS, jag och bilbo kan komunicera med varadra och förstå varandra som många andra inte kan, så tänk på det. 

För då kommer du långt.

     

/becka       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckaasblogg - 11 februari 2012 20:26

fixade lite på picnik eftersom sidan kommer stängas ner, så får man testa på gratis premium !  så de fick bli en ny header som ni ser !    kollar just nu på melodifestivalen, haha rätt så underhållande..   men nu har jag flyttat över min bl...

Av beckaasblogg - 11 februari 2012 20:26

fixade lite på picnik eftersom sidan kommer stängas ner, så får man testa på gratis premium !  så de fick bli en ny header som ni ser !    kollar just nu på melodifestivalen, haha rätt så underhållande..   men nu har jag flyttat över min bl...

Av beckaasblogg - 11 februari 2012 11:43


sätter igång att rensar gaderoben, har så sjukt mkt kläder som jag inte använder ;) men de är rätt gött sen när det är klart !  efter de drar jag till stallet, men vi hörs senare ! /becka   ...

Av beckaasblogg - 10 februari 2012 23:34


Bara en fråga..  är de någon här ( på min blogg nu) som bloggar ''för'' nattstad? funderar på att byta dit, eftersom de är så svårt att lägga in header på blogg.se.   Men om det är någon som bloggar på nattstad så skulle de vart as schysst om...

Av beckaasblogg - 10 februari 2012 23:20


tjeeeeeena  ! haha, har inte hunnit blogga så mycket idag, så ni får dagens outfit och facelook nu ist !     Tiger jeans från js tror ja? och en crocker tunika från design only ;)   facelook: typ mascara och fondation, och en vanlig flä...

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards