beckaasblogg

Alla inlägg under november 2011

Av beckaasblogg - 23 november 2011 20:34

tjaoo, sitter och kollar på bonde söker fru, FINAL IDAG JU !

hoppas att dom väljer rätt...

sry för dålig bloggning idag, men hade utvecklingssamtal idag vid halv ett, och de gick väll bra få jag såga ^^  så då kom pappa till skolan, och så följde jag med honom efter de vid typ halv två.. men vi slutade igentligen 3, hihi...

Men så åkte vi till donken och så käkade vi och sen åkte hem, och bara chillade och så.

Sen gick jag ut med Stina en liten sväng och efter de åkte vi ivåg och handlade mat !

Och så åkte vi hem och lagade mat, o sen åt de såklart, och sen till sist åkte vi till stallet och jag red bilbo lite i paddocken, så jag har typ inte haft tid att vara inne på datan :S


Men de va as mysigt idag, eftersom jag inte träffar min pappa så mycket....


Och imon blir de också fullt upp, jag går ju i skolan till klockan 2 och sen dra till stallet vid halv 3, och sen vara hemma senast klockan 5, och sen vara i skolan IGEN, för att bli utdelad en IPAD !!!!!! GÖÖÖÖTT SKA DET BLI !

så då kommer jag ju komma blogga myycket mer med den ! 

så de kommer bli as bra!

   

 

- you are the closest to heaven  that i ever been
i really,really love you
justin drew bieber<33
 

/becka


 

Av beckaasblogg - 21 november 2011 18:42



/becka  

 
Av beckaasblogg - 21 november 2011 09:54

sitter i skolan, försts rasten snart slut, pallade verkligen inte gå ut, så stannade inne och slaggade vid datan.

Längtar till på torsdag, för då får vi ipads av skolan :o gött ska de bli, och då kan jag ju blogga från den, göttans va?


Idag hänger man med nicole efter skolan, gött, känns som att de va huuuundra år sen sist, så de ska bli as kul, är stallfri idag, så ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, blir väll bara att slagga allmälnt, nicole och lisa ska på karateträning i 2 timmar, o den börjar klockan 6, så jag har faktiskt ingen aning, men de får vi se då.


Nu börjar min lektion och jag drar på musik, tjadå

/becka

Av beckaasblogg - 21 november 2011 07:22

då va de måndag igen.. och man ska börja dagen med ett äckligt engelskaprov -.-

och sen imon, spanska.. GREAT ! (Y) 

eller inte, men jag får väll njuta dom sista timmarna, haha.

sitter och fixar mig lite, blev dålig bloggning igår, men va i stallet och red och fixade med bilbo ! 

och sen va ju tintin hemma hos mig med, men henne har ni ju hört om, och de va ju hon som gästbloggade !


Måste bara säga att jag börjar längta mer och mer efter julen och snön! kommer de aldrig någon snö iår eller ? 

förra året va de ju täckt med snö :S 


snöar de hos dig ?

/ becka  

Av beckaasblogg - 20 november 2011 16:49

sitter och chillidillar ock käkar pizza, för snart blir de spanska plugg.... BLÄ !

If you be the cash I can be the rubberband

You will be the match I will be the fuse – BOM

Painter bby – You can be the muse

Im the reporter bby YOU can be the news……

/becka

 

Av beckaasblogg - 20 november 2011 10:58

Hej, Tintin här och gästbloggar lite!


Jag och Rebecka var på bio och kollade på Breaking Dawn part 1. 

Den var väldigt bra, fast lite irreterande i slutet. Orkar inte vänta ett år till!


See ya later, Alligator! 

/ tintin  

Av beckaasblogg - 19 november 2011 15:28

åker snart in till gbg och kollar på breaking dawn med tintin, kommer bli bäst, och sen blir det nog ett litet stopp på jul på lisseberg ! (L)  

Av beckaasblogg - 19 november 2011 09:02

Lovar du att vara ärlig?  ja
Du heter:
 Rebecka Haglund
Smeknamn: Becka, Beckis, beck, bleckis, beckus, beckahästen :s

Låt som när du är ledsen sörjer till? olika.

Beroende av: min dator, er, och de underbara hästarna
Vem behöver du mest just nu: ingen spec :S
Vad tror folk om dig? jag hoppas och tror att dom tror att jag är snäll och ständigt glad :D

Stämmer det? ja ;)

Vad får du oftast komplimanger för? håret, ögonen och ansiktet :$

Brukar du skratta för dig själv? ja!!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: är på glasberget nu !<3

Var bor du? i sverige, haha ! 

Trivs du där: jadå,
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: nej
Nästa mål i ditt liv: har massa, kommer nt på ngt bra :S
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast? jonathan 
Antal timmar sömn inatt: 8 typ
Tycker du om din pappa: jaa!!!

När mår du bra: när jag är med folk jag älskar och när jag är på stallet!

Hur känner du dig nu: trött typ!
Vanligaste färg på dina kläder: alla möjliga ;)

Är du smart: ibland! haha

Var du aktiv i skolan: hoppas de ;)
Vad saknar du: sommaren och pippå !

Hade du en bra kväll igår: jadå !

Favorit dryck på morgonen: oboj eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: halv 10- 10 om det är skola ;)  
Är du blyg? nejnejnej !

Sysslar du med någon idrott: ja !

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa

Är du bortskämd: lite kanske (a)

Vad gör du i morgon: antingen cr eller vara med albin och tintin :D
Vad är det värsta du vet? falska människor!!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vettefan :S

Vad behöver du just nu? ingen aning 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? JUSTIN BIEBER ?!?

Vad längtar du till? julen ! 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, bästa!
Vad är det finaste du fått? mina hästar !

En speciell dag du minns: när jag fick min första häst oväntat på julafton !
Hur gammal är du: 12- snart 13 :)
Tycker du om någon just nu ?: aa

Om fem månader: ska jag...?

samlar på: inget!

Gröna eller röda äppeln: båda :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: lisa, eller så drar jag till stallet !

Vilken tid gick du upp idag: halv 9 :OO
Har du sovit i din egna säng inatt: japp!
Har du strumpor på dig nu: nej!
Vad ska du göra ikväll: gå på bio med Tintin

Är det okej att gråta: ja?
När grät du senast: typ iförrgår :/

Bär du glasögon eller linser: inget :S
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: njaa, bara dom är snygga, själv är jag märkesnörd :$$
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-11 typ!
Har du piercing: öronen :)
Vill du gifta dig: yes!
Vill du ha barn: jadå !

Solar du ofta: när de väl är sol.. ja !

Är du bra på att laga mat: njaaa, kanske de kanske:)

Gillar du att dansa: haha ibland ;)

Är du flygrädd: nepp!
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: kaktus och citron sorbét !

Tror du på ett liv efter döden: vet inte?

Tycker du om sushi: har nt smakat :S

Vad äter du helst när du ser på film: godis!!
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget av det ;)
Vilken ögonfärg har du: brun, grön 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa !

Biter du på naglarna: ibland.
Röker du: nej !
Hur ofta tränar/motionerar du: typ springer lite då och då :)

Senaste låt du hörde: all i want is you med justin såklart !

Vad gör du på helgerna?: är med kompisar, stallet osv..


 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards