beckaasblogg

Alla inlägg under november 2011

Av beckaasblogg - 6 november 2011 11:21

hahahah satt precis och spelade cod :o haha fattar ni?

men de va rätt kul ju, är PRO på de ''host'' sjuuuuuuukt stressande är de !!!

menmen, snart drar jag till chilli och shoppar lite, kanske blir en sån UUUUNDEERBAR pläd, bild kommer isf ! 

sen åker jag till stallet och förhoppningsvis hoppar på bibbsan ! 

isf kommer film !!

/becka  

Av beckaasblogg - 5 november 2011 23:14

/becka

Av beckaasblogg - 5 november 2011 12:28

drar ner och äter lunch nu, blir nog någon sallad eller ngt, och sen drar jag till stallet och rider långritt med frida, (imon blir de hoppning) och sen chill med vännerna ! 

har ganska brottom, som vanligt, mer uppdate senare, måste bara säga att jag INTE tyckte att de va rätt person att åka ut igår.... men men mer om de sen 

hörs later on ! 

/becka  

Av beckaasblogg - 4 november 2011 15:30

sitter och ska snart byta om till stallkläder ! 

blir en myysig uteritt med Frida och sen mys med familjen ! 


åkte skridskor med Lisa idag, va typ 100 år sen!!! haha men de gick bra ändå måste jag säga ! 

ramlade inte en ända gång :O ''stolt''

men nu har jag lite brottom, mer uppfdate sen /becka

 

Av beckaasblogg - 3 november 2011 22:01

sover hos Lisa inatt, åker till isahallen och åka lite skridskor ! 

ska bli fett nice ! 

sen blir de stallet som vanligt och fredagsmys ! 


Måste bara säga en sak, jag tycker de är såååååå coolt när killar vågar stå för de man gillar, som till exempel min brors kompis som sitter och sjunger och kan alla Justin Bieber låtar, sjuuukt coolt !! 

fast de är ju inte så svårt att gilla Justin  ! men ändå ! 


Så de va fräääääkktty ! 


nattinatti, mer update imorgon !

/becka

Av beckaasblogg - 3 november 2011 18:46

Känslan slår allt. Slår den perfekta dagen med kompisar, den perfekta godis påsen…den slår ALLT!

att känna att man har kontroll över hästen och att känna att man är bäst på banan, att man kan hoppa allt, att känna att man har den bästa hästen, slår allt !! 



För 1 år sen, hoppad kanske 1 gång varannan månad!




till när de började.....
 
 

och mindre än ett år senare dethär :

     

älskar dig bilbo !! (L)

/becka 
 

 
 
 


 
 
 

Av beckaasblogg - 3 november 2011 13:16

åker till stallet mer update kommer sen !<3

/becka

Av beckaasblogg - 2 november 2011 17:22

tillbaka efter en lååång dag på stan med lilla Clarisen och en som heter Emmy ! 

grymt kul ! köpte en foundation från meybelline och ett par wagabond skor ! gryymt fint ! 

bilder kommer 

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards